Nog maar even - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Noortje Heer - WaarBenJij.nu Nog maar even - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Noortje Heer - WaarBenJij.nu

Nog maar even

Door: Noortje

Blijf op de hoogte en volg Noortje

21 April 2014 | Nederland, Almere Stad

Nog maar zo'n 11 weken en dan vertrek ik naar China. Spannend en ook onwijs leuk. Ik zal van 3 juli tm 2 augustus in China blijven, met de vluchten meegerekend. De eerste 5 weken ga ik meelopen in een ziekenhuis in het kader van mijn opleiding tot acupuncturist en de overige dagen ga ik met een groepsreis een rondreis maken langs een aantal bekende en minder bekende steden en plaatsen. Wel zal ik Alfons erg missen (hij blijft thuis), maar met alle sociale media van tegenwoordig, zijn we eigenlijk ook weer een beetje dicht bij elkaar. Bovendien, voor we het weten ben ik alweer terug. De tijd lijkt zo snel te gaan.

  • 27 April 2014 - 14:16

    Tamara Hooijman:

    Heel veel plezier met de voorbereidingen, ik ga je volgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noortje

Geschilderd door Petra Mosselman

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

China 2014

Landen bezocht: