Gedicht - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Noortje Heer - WaarBenJij.nu Gedicht - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Noortje Heer - WaarBenJij.nu

Gedicht

Door: Noortje de Heer

Blijf op de hoogte en volg Noortje

29 Mei 2014 | Nederland, Almere Stad

Ik ben nog klein en kijk naar de golven die breken op het strand
Zie de zon die schittert op het water
Ik loop hier langs de waterkant
En denk, hoe is het om groot te zijn later

Ik loop en zie de afdruk van mijn voeten
Zich langzaam vullen met het zilte nat
Ik kijk over het water in de verte en zie
Een schip als stipje aan de horizon

Nu, heel veel jaren later
Ga ik vliegen naar ver achter de horizon
Waar het kleine stipje was
En denk ineens aan vroeger

Zo komen vroeger en later bij elkaar
Alsof er geen tijd is verstreken
Zo is jong oud en oud is jong
Grenzen verdwijnen

Of je nu 6 bent of 60, 1 of 100
Alles lijkt als de dag van gisteren
Zoveel morgens zijn er al voorbij gegaan
En ik kijk nu uit naar de wereld achter het stipje

Noortje 24-4-2014

  • 30 Mei 2014 - 13:49

    Koos Verbiest:

    Nog even geduld Noortje, maar ik wens je bij deze alvast een heel goede reis toe en ik blijf je uiteraard volgen.
    Groet, Koos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noortje

Geschilderd door Petra Mosselman

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 3578

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

China 2014

Landen bezocht: