Nog maar een dag - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Noortje Heer - WaarBenJij.nu Nog maar een dag - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Noortje Heer - WaarBenJij.nu

Nog maar een dag

Door: Noortje

Blijf op de hoogte en volg Noortje

02 Juli 2014 | Nederland, Almere Stad

Net mijn eerste nieuwe ervaring gehad, namelijk digitaal ingecheckt voor mijn vlucht van morgen. Verder de ochtend en een deel van de middag doorgebracht met pakken. Handbagage mag maar 5 kg zijn. Kostte een hoop passen en meten en beslissingen nemen wat in de koffer moest en wat niet. Maar het is gelukt en alles staat in principe klaar. Morgen de laatste dingen, zoals Ipad en telefoon in de tas en dan ben ik gereed om op pad te gaan. Jeetje, wat heb ik er een zin in en ook vind ik het nog een beetje eng zo alleen op reis, maar als ik eenmaal in het vliegtuig zit, dan is het toch zaak dat ik ga slapen. Ik vertrek om 17:45 met vlucht KL0897 en kom in Beijing aan om 08:55. Mijn volgende vlucht gaat om 16:25, dus na 7,5 uur vlucht nummer CA1571 naar Qingdao. Een hele reis dus, maar ach, ik laat het gebeuren. Mijn volgende blog zal dus in Beijing zijn, als ik mijn wachttijd inga.}

  • 02 Juli 2014 - 15:09

    Tamara:

    Spannend!!! Goede reis en veel succes/plezier daar!

  • 02 Juli 2014 - 16:30

    Sonja Verbiest:

    Nou noor daar ga je dan .
    Erg spannend hoor veel succes gewenst en plezier natuurlijk.

    gr.sonja

  • 02 Juli 2014 - 16:36

    Anne:

    Noortje, wij wensen je een super mooie reis! Geniet ervan!

    Groetjes, Jasper en Anne

  • 02 Juli 2014 - 17:08

    Maria:

    Goede vlucht Noortje, goede reis en we blijven je volgen. XX

  • 02 Juli 2014 - 20:41

    Alfons:

    OK Lieverd. Ik laat je morgen zien hoe je bij Schiphol kom, maar daarna moet je het 4 weken zelf doen hoor. We hebben elke dag contact. xxx

  • 03 Juli 2014 - 18:03

    Yvonne:

    Fijne en mooie reis, ik ga je volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noortje

Geschilderd door Petra Mosselman

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 3580

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

China 2014

Landen bezocht: