Blog 2 (5 JULI 2014) - Reisverslag uit Qingdao, China van Noortje Heer - WaarBenJij.nu Blog 2 (5 JULI 2014) - Reisverslag uit Qingdao, China van Noortje Heer - WaarBenJij.nu

Blog 2 (5 JULI 2014)

Door: Noortje de Heer

Blijf op de hoogte en volg Noortje

10 Juli 2014 | China, Qingdao

Vandaag rustig aan gedaan. Gisteren zijn mijn kamergenote, Sandra Eriks en ik om half tien gaan slapen. Vanmorgen (5 juli) om 8 uur wakker. Was een beetje moe schijnbaar. Ik weet niet waarvan. Heerlijk met Sandra, Peer en Els, twee andere studiegenoten de boulevard langs gelopen. Was eerst wat mistig, maar later kwam er wat meer wind en werd het helderder. Toen zagen we ook de badeend liggen. Die van Florentijn Hofman. Groot en gezellig en erg commercieel, maar erg leuk. Veel leuke kramen markten gezien.
Vanavond nog even naar de boulevard. Net aan de rand waren ze bezig met een soort dans, waarbij mensen in rijen achter elkaar dezelfde beweging maakten. Heb ook meegedaan. Voelde erg fijn. Toen verder gelopen en het leuke is, dat je mensen ziet die Tai Chi doen, kinderen die leren rolschaatsen, iemand die zingt en zo nog veel meer. Ziet er erg ontspannen en rustgevend uit. Nu zitten we om 10 uur op onze hotelkamer te schrijven. Langzamerhand gaan de luikjes dichtvallen. Om 4 uur Chinese tijd gaan we voor de buis zitten om Nederland te zien spelen. Ben benieuwd wat het gaat worden.

• 10 Juli 2014 - 14:17

Sonja Verbiest:

hoi nora
    Zo te zien vermaak jij uitstekend in china.
    wat een leuke belevenis lekker mee doen met de mensen van daar.
    noortje de voetbal fan.
    Zal vast gezellig zijn zo met ze alle voor de buis.
    En de warmte valt die mee noortje of denk je nou kan wel iets minder pfff.
    Nou het is hier nou ook erg lekker zo 27 gr.
    Nou op naar het volgende spannende blok.

gr van hier uit nederland hihi

• 12 Juli 2014 - 11:45

Maria:

Leuk om te lezen Noortje. Is allemaal heel herkenbaar. Beetje late reactie maar hebben net weer internet vanaf dinsdag was het stuk. Geniet er maar lekker van. Kus.